برترین تولید کنندگان کابلهای شبکه در سال 2020

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 198

در این مقاله سعی کردیم 10 تولید کننده بهتر و معتبر تر بازار را برای شما جمع آوری کنیم ، موارد ذکر شده بر اساس تحقیق و بررسی مشتریان و توصیه آنها در سراسر جهان و در آزمایشگاههای مجهز در سال 2020 لیست شده است.

کابلهای شبکه از مهم ترین لوازم جانبی شبکه هستند که در شبکه های سیمی استفاده می شود. شبکه ای از دستگاه ها و تجهیزات گوناگون از طریق پورتهای اترنت به روترهای شبکه و رایانه های شخصی توسط کابلهای لن یا همان کابل شبکه و به کمک سوییچ ها متصل می شوند.

انتخواب تولید کننده و یا مارک کابل شبکه کار بسیار دشواری است چون شما باید تحقیق کاملی از هر برند انجام بدهید وکیفیت و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید و این یک کار طاقت فرساست.

در حقیقت قیمت تولید کنندگان مختلف کابل شبکه در دنیا و حتی در ایران با هم دیگر بسیار متفاوت است ،اما این را بدانید که اکثر کابلهای شبکه با مشخصات تقریبا یکسان تولید می شوند و تفاوت زیادی از یک مارک تا مارک دیگر وجود ندارد.

در این مقاله سعی کردیم 10 تولید کننده بهتر و معتبر تر بازار را برای شما جمع آوری کنیم ، موارد ذکر شده بر اساس تحقیق و بررسی مشتریان و توصیه آنها در سراسر جهان و در آزمایشگاههای مجهز در سال 2020 لیست شده است.

کابل شبکه لن سن

شماره ی 10 برند کابل شبکه  لن سن lansan

یک تولید کننده حرفه ای کابل مستقر در شنژن چین است. آنها بیش از 12000 متر مربع انبار و کارخانه تولید کابل دارند و بیش از 90 درصد صادرات تمام نقاط دنیا دارند. این شرکت 26 سال تجربه در زمینه فن آوری شبکه LAN دارد.

صنایع Lansan کابلهای شبکه و لوازم جانبی با کیفیت را با قیمت پایین ارائه می دهد. آنها کابلهای شبکه و محصولات LAN را برای بسیاری از مارک های معروف مانند مارک های مستقر در آلمان ، ژاپن ، کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، برزیل ، سنگاپور و هنگ کنگ تولید می کنند.

تنوع محصولات
محصولات Lansan کابل و پچ کابل Cat5e ، Cat6 ، Cat6A و Cat7 است. آنها همچنین کابل فیبر نوری و کابل پچ ، کابل کواکسیال و لوازم جانبی کابل نیز تولید میکنند.

ویژگی های کلیدی

کابلهای LAN این شرکت دارای استانداردهای بین المللی  UL ، ETL ، CPR ، ANATEL ، CE و RoHS می باشند. این شرکت تولید کننده انواع کابل شبکه مانند کابل های افشان یا خشک یا مفتولی است ،  استانداردهای CM ، CPM و CR. آنها همچنین کابلهای شبکه شیلد دار و بدون شیلد را نیز تولید می کنند.

کابل شبکه پریموس

شماره ی 9 برند کابل شبکه پریموس primus

Primus Cable یک تولید کننده کابل مستقر در کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا است. این شرکت براساس فیس تو فیس محبوب شد. بزرگترین ادعای آنها برای شهرت توانایی مداوم آنها در ارائه محصولات شبکه با کیفیت بالا  وبه موقع است. کابل های آنها با عنوان Commercial Grade برچسب گذاری شده اند.

اخیراً  Primus مساحت انبار کارخانه را به بیش از 30000 فوت مربع گسترش داده است ، این بدان معنی است که آنها یک فضای بزرگ برای تولید بیشتر کابل و سفارشات بیشتر از سراسر جهان دارند.

به طور کلی ، کابل Primus یکی از بهترین تولید کنندگان کابل شبکه است که قیمت مناسب تری نسبت به کابل های با کیفیت بالا ارائه می دهد.

تنوع  محصولات
کابل Primus کابلهای LAN با طول سفارشی ، کابلهای فله ، کابلهای دفن مستقیم ، Cat5e ، Cat6 ، Cat6A ، Cat7 / Cat7A ، Cat8 فله و کابلهای پچ را ارائه می دهد. آنها همچنین تولید کننده keystone ، محصولات مخابراتی ، پچ پنل ها ، ایستگاه های LAN و بسیاری موارد دیگر هستند.

ویژگی های کلیدی
کابل Primus همچنین گزینه های متنوعی را برای ویژگی های کابل متناسب با نیاز مشتری ارائه می دهد. آنها کابلهای مناسب برای برنامه های نصب داخلی ، خارجی ، زیرزمینی ، افزایش یافته و مجاری پلنوم را دارند. برای کاربردهای دفن مستقیم ، کابل Primus کابل پر از ژل یا استفاده از نوار ضد آب و رطوبت را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای کابلهای شبکه با حفاظت UV برای استفاده در فضای باز هستند.

کابل شبکه کام پورت

شماره ی 8 برند کام پورت comm port

Comm Port یک تولید کننده و تامین کننده کابل شبکه LAN مستقر در کرنبری ، ایالات متحده آمریکا است. شما می توانید برای نیازهای کابل LAN خود با Comm Port مشورت کنید زیرا آنها همکاری هایی را در مقیاس جهانی ارائه می دهند. طبق وب سایت آنها ، آنها در امنیت شبکه متخصص هستند که راه حل های مبتنی بر فناوری برتر را در زمینه های امنیت و نظارت ارائه می دهند.

Comm Port دارای تاسیسات داخلی برای طراحی و ساخت کابلهای شبکه و لوازم جانبی شبکه است. آنها کنترل کیفی و نظارت فنی دقیقی دارند که عملکرد و پایداری بالا را در طیف محصولاتشان تضمین می کند. امکانات پیشرفته کام پورت نیز با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

تنوع محصولات
جدا از کابل های LAN ، آنها همچنین دارای کابل های پچ ، ماژولها ، پچ پنل ، کابل کواکسیال ، ابزار شبکه ، رک ها و سایر اجزای شبکه و لوازم جانبی آن هستند.

ویژگی های کلیدی
محصولات حاصل از پورت Comm نه تنها با UL ، ETL ، RoHS و CE مطابقت کامل دارند بلکه توسط شرکت تست کیفیت شخص ثالث مورد آزمایش قرار می گیرند که اطمینان مضاعفی از تولید محصولات آنها با بالاترین کیفیت دارد.

کابل شبکه شومای

شماره ی 7 برند کابل شبکه شومای Shumai

Huzhou Shumai Cable Co.، Ltd تولید کننده کابل شبکه مستقر در ژجیانگ ، چین است. مساحت این شرکت انبار بزرگ بیش از 5000 متر مربع و کارگاه 4000 متر مربع را شامل می شود.فضای کافی برای تولید بیش از 300000 کارتن کابل LAN را فراهم می کند. این شرکت همچنین شهرت زیادی در کشورهایی مانند آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی دارد.

تنوع محصولات
کابل Shumai به طور عمده کابل های LAN را به صورت انبوه یا پچ کابل ارائه می دهد. آنها دارای کابل های UTP و FTP Cat5e و Cat6 هستند که به طول چند فوت یا به ترتیب کابل فله 1000 فوت ارائه می شوند.

ویژگی های کلیدی
محصولات کابل Shumai الزامات استاندارد صنعت را در زمینه عملکرد پذیرفته و دارای گواهینامه های CE (EMC) ، ISO11801 ، TIA / EIA-568 و EN50173 هستند. آنها همچنین کابلهای CMR و CM را دارند که با ETL ، RoHS و REACH سازگار است.

کابل شبکه پی سی نت

شماره ی 6 برند کابل شبکه پی سی نت PCNet

PCnet Wire & Cable Co. ، Ltd. تولید کننده کابل در تایوان است و بیش از 34 سال تجربه کابل کشی شبکه را دارد. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت LAN است. آنها لوازم جانبی شبکه و کابل را برای ارتباطات اترنت ، بازارهای صنعتی و تجاری توسعه ، طراحی ، تولید و توزیع کرده اند.

این شرکت خدمات OEM را نیز ارائه می دهد. یکی از بهترین رویکردهای شرکت توسعه مداوم تحقیق و توسعه و پیشرفت محصولات در طول سالیان متمادی است. PCNet بهترین کیفیت محصولات کابل کشی را در مقیاس جهانی تولید کرده است.

تنوع محصولات
PCNet دارای انواع محصولات LAN مانند Cat5e ، Cat6 ، Cat6A ، Cat7 و Cat7A است. آنها همچنین دارای کابل های عمده و پچ کابل هستند. تجهیزات آزمایشگاهی شبکه و ابزارها ،و سایر لوازم جانبی شبکه نیز در دسترس هستند.

کابل شبکه ال کام

شماره ی 5 برند کابل شبکه ال کام l-com

L-com یک تولید کننده و تامین کننده کابل LAN مستقر در North Andover ، mass. ، ایالات متحده است. آنها یکی از تولید کنندگان پیشرو و مورد اعتماد محصولات اتصال بی سیم سیمی هستند.

تنوع محصولات
سبد محصولات L-com شامل مجموعه های کابل LAN و اتصالات است. آنها همچنین دارای آداپتور ، محفظه ، محافظ ولتاژ و موارد دیگر هستند.

کابل شبکه c2g

شماره ی 4 برند کابل شبکه کیبل تو گو c2g

c2g سازنده ارجح کابلهای LAN و راهکارهای اتصال با کارایی بالا است. این شرکت دارای بیش از 35 سال تجربه در زمینه ارائه راه حل های اتصال end-to-end است.

Cables-to-go به بازارهای مختلفی شامل شرکتهای بزرگ ، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، سینمای خانگی و مهمان نوازی خدمت کرده اند.

تنوع محصولات
C2G در سال 2014 با ارتباطات داده در لگراند پیوست که مجموعه متنوعی از محصولات شبکه مانند صوتی / تصویری و رایانه شخصی ، اتصال داده ، زیرساخت فیزیکی و مدیریت نیرو را به ارمغان آورد.

ویژگی های کلیدی
C2G کابلهای LAN را ارائه می دهد که دارای استانداردهای بین المللی  UL ، ETL ، LSZH ، CE و RoHS هستند. آنها مدلهای مختلف کابل مانند کابل های افشان یا خشک و مفتولی را ارائه می دهند. استانداردهای CM ، CPM و CR ؛مدلهای شیلددار و بدون شیلد.

کابل شبکه ots

شماره ی 3 برند کابل شبکه او تی اس ots

OTSCABLE تامین کننده و سازنده لوازم جانبی کابل شبکه و شبکه در شنزن چین است. این شرکت نه تنها دارای امکانات اداری مدرن ، تجهیزات تحقیقاتی و کارگاه های فنی است ، بلکه دارای امکانات تست استاندارد بالا و راه حل های سیستماتیک است. آنها خدمات OEM / ODM را با محصولات با کیفیت عالی ارائه می دهند.

یکی از بزرگترین مزایای خرید کابلهای LAN از آنها مزیت قیمتی آنها نسبت به رقبا است. شما می توانید کابل های فله را با قیمت بسیار مناسب و در هر بخشی از جهان که خریداری می کنید خریداری کنید زیرا آنها کابل های LAN عمده یا پچ را در سراسر جهان تحویل می دهند.

تنوع  محصولات
OTSCABLE کابلهای Cat5e ، Cat6 ، Cat6A ، Cat7 و Cat8 به روز ، کابلهای تخت و کابلهای Ultra Patch را برای کاربردهای داخلی و خارجی ارائه می دهد. آنها همچنین لوازم جانبی زیرساخت های کابل مانند اتصالات RJ45 ، جک های کیستون ، فیس پلیت ، پچ پنل ، کابینت و رک را ارائه می دهند.

ویژگی های کلیدی
Otscables دارای مجموعه متنوعی از انواع کابل است که مشتریان می توانند انتخاب کنند. آنها کابلهای اترنت شیلددار و بدون شیلد دارند. این کابل ها نه تنها ایمن و فاقد هالوژن هستند بلکه تحت استانداردهای بین المللی و سازگار با RoHS و LSZH نیز تولید می شوند. مشتریان می توانند انواع گزینه های عایق بندی ، ژاکت و انواع رسانا را انتخاب کنند. اتصالات LAN از الزامات PoE پشتیبانی می کند.

کابل شبکه بلک باکس

شماره 2 برند کابل شبکه بلک باکس black box

شکی نیست که شما نام بلک باکس را شنیده اید. بلک باکس یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان کابل LAN در ایالات متحده است. آنها ارائه دهنده تحسین برانگیز جهانی در زمینه راه حل های زیرساخت IT هستند. این شرکت دارای سابقه طولانی و قابل اطمینان در تهیه کابلهای LAN با کیفیت بالا برای بسیاری از کشورها است. آنها دارای بخشهای مختلف شرکتی هستند که از طراحی ، تحقیق و توسعه و تولید لوازم شبکه پشتیبانی می کنند.

تنوع محصولات
بلک باکس طیف گسترده ای از محصولات را برای زیرساخت های شبکه و فناوری اطلاعات مانند کابینت ها ، رک ها ، محفظه ها ، کابل ها ، فیبرها و پچ های سیم خاتمه یافته ، جک ها ، پانل ها ، علامت های دیجیتال ، راه حل های قدرت ، دستگاه های تست و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی
بلک باکس کابلهای LAN استاندارد و لوازم جانبی کابل کشی شبکه را ارائه می دهد. آنها دارای کابلهای اترنت شیلددار و بدون شیلد ، مفتولو رشته ای افشان هستند. شما همچنین می توانید از بین گزینه های متعدد برای عایق بندی ، روکش و مواد رسانا انتخاب کنید.

کابل شبکه fs

شماره ی 1 فایبر استور  Fiberstore

FS به عنوان یک پیشگام در زمینه جهانی سخت افزار ارتباطات و ارائه دهنده راه حل های پروژه مطرح شده است. بر اساس توسعه سخت افزار قوی ، آنها مقرون به صرفه ترین راه حل های زیرساختی را در شبکه حمل و نقل نوری ، مرکز داده ، شبکه سازمانی و راه حل OEM ارائه می دهند.

تنوع محصولات
Fiberstore فن آوری LAN با کیفیت بالا مانند کابل های انبوه ، پچ کابل ها ، پچ پانل ها ،و ابزارها و آزمایش های مسی را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی
کابل های FS LAN رسانای مس فاقد اکسیژن دارند. مس بدون اکسیژن بهترین ماده برای یک رسانا است. کابل ها با هدایت الکتریکی بالا و میرایی انتقال سیگنال کم نیز ارائه می شوند. FS همچنین بهترین مواد غلاف سازگار با محیط زیست را برای کابلهای LAN دارای درجه سانتیگراد ، CMP و CMR ارائه می دهد.


بسیاری از تولیدکنندگان کابل شبکه  LAN بهترین محصولات موجود در بازار را ارائه می دهند. تصمیم گرفته اید کدام یک را انتخاب کنید؟ ما امیدواریم که این مقاله به شما یک سر نخی داده باشد که بتوانید انتخاب کنید. ممکن است شرکتهای دیگری را که در رتبه بندی ما پایین تر است را بهتر از دیگری بدانید ، اما به طور کلی ، همه شرکتهای ذکر شده در بالا عالی هستند. این فقط مسئله ای است که شما باید اولویت بندی کنید - قیمت ، کیفیت  و بسیاری از عوامل دیگر.

البته باید این را بدانید که تقریبا اکثر برندهای اشاره شده در ایران یافت نمی شوند و یا حداقل این اطمینان را به شما میدهیم که یافتن کابل اصلی  و اورجینال کابل شبکه در ایران تقریبا غیر ممکن است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از کابلهای شبکه تولید شده در داخل کشور و یا وارداتی از چین مانور بدهید ، برخی شرکتهای تولید کابل شبکه در ایران توانسته اند از خلا موجود در واردات رشد خوبی داشته باشند، تولید کابلهای شبکه با تست فلوک پرمننت و گاها با تست فلوک چنل که از امتیاز کمتری برخوردار است به خوبی در بین شرکتهای ایرانی رواج یافته است و به طور جد شاهد هستیم که نیاز کشور حداقل در اکثر موارد به کابلهای شبکه از داخل کشور تامین می شود.

اما شما به سختی می توانید یک کابل شبکه با برند ایرانی بیابید بهتر است در برندهای لگراند و نگزنس و بلدن جستجو کنید که در سالهای اخیر در داخل کشور به وفور تولید می شوند.

در بین شرکتهای ایرانی تولید کابل شبکه می توان به شرکت رسانت ، شرکت آترینت و همچنین شرکت آیسانت اشاره کرد. محصولات این برندها را می توانید در وبسایت مرکز خرید کابل ایران به نشانی زیر خریداری کنید:»

https://www.cableiran.com

محصولات مرتبط

صفحه اصلی

خوش آمدید

فهرست