شرکت سیم و کابل رسا

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 424

کارخانه رسا تولید کننده انواع :

سیم و کابل برق ، کابل های شبکه ایرانی ، کابل های کواکسیال rg59 , و ترکیبی دوربین مدار بسته ، کابل های مخابراتی و تلفنی و کابل های کنترل افشان شیلد دار در ایران

کارخانه رسا از سال 1380 انواع سیم و کابل برق ، کابلهای شبکه، کابلهای کواکسیال و کابلهای مخابراتی را در اینجا در خاک ایران تولید کرده است. تلاش بی نظیر این شرکت حس بی نظیری از غرور و تعهد ، نبوغ، کیفیت و خدمات ایرانی را به ارمغان می آورد. مشتریان  ما می توانند از کارخانه رسا انتظار ثبات، خدمات پس از فروش و انصاف را داشته باشند.ما به عنوان یک شریک قابل اعتماد شما بیش از حد انتظارات مشتری را ارج می نهیم. این بخشی از فرهنگ خانوادگی و مدیریتی شرکت سیم و کابل رسا است. مشتریان و کارمندان ما بخشی جدایی ناپذیر از این فلسفه خانواده محور هستند.


وبسایت مرکز خرید کابل ایران مکانی امن جهت خرید و تبادل نظر در خصوص محصولات رسا برای شما فراهم کرده است.شما می توانید کلیه محصولات این تولید کننده را به راحتی و به صورت آنلاین بررسی و تهیه نمایید.


از جمله تولیدات شرکت رسا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-سیم و کابل برق افشان معمولی و شیلددار با نام تجاری رسا

2-کابل های شبکه ایرانی  cat 6 utp , cat 6 sftp با مدل های رسانت ، آترینت و آیسانت

3-کابلهای کواکسیال آنتن ، rg59 , و کابل ترکیبی دوربین مداربسته با نام تجاری رسا و مدلهای آتریس ، سلاص و اورانوس

4-کابل های مخابراتی هوایی و زمینی با برند رسا

در هنگام خرید محصولات رسا همواره به لوگوی شرکت رسا که در تصویر زیر مشخص است دقت کنید متاسفانه برخی سودجویان از خلا قوانین کپی رایت در ایران سو استفاده کرده و معمولا این برند خوشنام را با اظافه کردن پیشوند و پسوند به نام رسا ، جعل کرده و در بازار به فروش می رسانند.تنها مرجع رسمی فروش محصولات رسا در ایران وبسایت مرکز خرید کابل ایران است. خرید انواع سیم و کابل رسا از سایر فروشندگان امکان سودجویی و کلاهبرداری را بالا می برد.

لوگوی محصولات رسا


جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید:

02133111822

02191300044

جهت خرید آنلاین کلیه محصولات رسا کلیک کنید

محصولات مرتبط

صفحه اصلی

خوش آمدید

فهرست