شرکت سیم و کابل رسا حامی تیم فوتبال پیشکسوتان یاران البرز

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 464

فوتبال امروزه به پرطرفدارترین ورزش در جهان تبدبل شده است.آیا میدانید امروزه بیش از 250 میلیون فوتبالیست در سرتاسر جهان وجود دارند.آیا میدانید فوتبال در آسیا و چین متولد شد و به سرعت در کل دنیا فراگیر شد و اکنون با ضوابط و قوائد کشور انگلستان در دنیا بازی می شود.

همه ما اگر عاشق فوتبال نباشیم لااقل آن را دوست داریم و اخبار مربوط به فوتبال را دنبال می کنیم.

مدیریت شرکت سیم و کابل رسا خبر از اسپانسری تیم فوتبال پیشکسوتان یاران البرز می دهد ،تیمی که فارغ از دغدغه ها و فراز و نشیب های زندگی ، فوتبال بازی می کند و پر از افتخارات کوچک و بزرگ در استان البرز و همچنین سراسر کشور می باشد.

تیمی که می شود گفت دوران جوانی خود را پشت سر گذاشته و وارد میانسالی شده است اما بیش از گذشته شوق فوتبال آن را با خود به سرتاسر ایران میبرد تا .... فوتبال بازی کند ...آن هم با لباسی که با نقش شرکت سیم وکابل رسا در سینه آن می درخشد.

این یک قانون است ،تو همانی می شوی که باور داری،و باور داشته باش که لیاقت بهترین ها رو داری.در بازی فوتبال نمی توان به تنهایی پیروز شد بلکه کل تیم برای رسیدن به یک هدف با هم کار می کنند.

با تشکر ویژه از آقایان محمد جعفری آقا یحیی مرتضی بسطامی و مهدی پیشگاهی عزیز و همچنین سایر بازیکنان و زحمت کشان حرفه ای تیم فوتبال پیشکسوتان یاران البرز

فوتبال فقط فوتبال نیست...

محصولات مرتبط

صفحه اصلی

خوش آمدید

فهرست